No comments
2017-10-31
Share:

A magyarországi Danubius-szállodák munkáltatói márkaépítő megoldásai bizonyultak a legjobbnak a világ egyik legnagyobb független kommunikációs ügynökségeket tömörítő hálózatának, a Public Relations Global Networknek (PRGN) éves Best Practice (’bevált gyakorlatok’) nevű versenyén.

A múlt hét pénteki, kiotói díjátadón kihirdetett eredmények értelmében első díjat nyertünk a Danubius Hotels Groupnak kialakított munkáltatói márkaépítés programmal. Úgy látszik az egy éves közös munka meghozta gyümölcsét, hisz a közös projektünk a lengyel Richter Gedeon és a romániai Sanofi gyógyszervállalat kommunikációs megoldásait utasította maga mögé.

A világ különböző pontjairól több mint 50 ügynökséget tömörítő szervezet tagjai idén nem kevesebb mint 121 nevezést adtak le különböző kategóriákban, amelyek között a hagyományos fogyasztói, B2B- (business-to-business) vagy eseménykommunikációt éppúgy megtaláljuk, mint a blogger/vlogger megoldásokat vagy az X generációt követő fiatalokat (millenials) megszólító kommunikációt.

Nagyon büszkék vagyunk az elismerésre, mert ismét bizonyságot nyert, hogy erős munkáltatói márkák kizárólag valós munkahelyi értékre, stratégiai alapon és mindenekelőtt a munkatársak bevonásával építhetőek. Köszönettel tartozunk a szállodavállalat marketing- és HR-munkatársainak, akik az együttműködés első pillanatától kezdve különösen nagyfokú nyitottságot tanúsítottak az innovatív megoldások iránt, és támogató légkört biztosítottak a sikeres közös munkához” – mondta Farkas-Cseke János, a Goodwill Communications employer branding divíziójának vezetője.

A Danubius Hotels Group munkáltatói márkaépítését, amely a Munkatársi értékprogram nevet viseli a szállodavállalat jelenlegi és potenciális munkatársait célzó kommunikációjában, idén januárban indítottuk útjára. Az együttműködés teljeskörű munkatársi és piackutatással indult meg, amelyet márkastratégia-alkotás, továbbá a munkatársak minél nagyobb mértékű elérése érdekében több új innovatív belső és külső kommunikációs csatorna létrehozása, valamint egy átfogó márkanagyköveti program elindítása követett, miközben a programot a kezdetektől fogva szisztematikus márkakommunikáció kísérte.

A Munkatársi Értékprogram néven elindult employer branding stratégiánk fő üzenete, hogy a munkatársaink ugyanolyan fontosak számunkra, mint a vendégeink. Célunk, hogy a szektort erőteljesen sújtó munkaerőhiányra cégen belül hatékony megoldásokat találjunk: egyrészt a potenciális munkatársakat megcélzó toborzás területére fókuszáljunk, másrészt a meglévő munkatársak megtartására és szakmai fejlődésére a korábbinál is nagyobb figyelmet fordítsunk. Szeretnénk vonzó és hiteles vállalati értékeket képviselni, közvetíteni és ezeket megerősíteni – mondta az elismerés kapcsán Kőnig Erika, a Danubius Hotels Group marketingigazgatója, aki az employer branding-program felelőse a szállodavállalatnál.

A szállodavállalat az Employer Branding kategóriában közvetlenül a lengyel Multi Communicationst utasította maga mögé, amely a Richter Gedeont segítette toborzástámogató kommunikációval, a harmadik helyen pedig a romániai Free Communications végzett, amelynek ügyfele a Sanofi CHC (Consumer HealthCare Division) Romania volt, ők egy nagyszabású elkötelezettségerősítő belső kommunikációs kampányt valósítottak meg.

Ezek is érdekelhetnek

by