No comments
2017-02-03
Share:

Employer Brand Management: 

Practical Lessons from the world’s leading employers

Richard Mosley-EBM

Richard Mosley, a könyv írója az egyike azon szakembereknek, akik elsőként foglalkoztak az employer branding témájával. A szerző 2014-ben megjelent könyve a munkáltatói márkával foglalkozó szakemberek alapművévé vált. A könyv gyakorlati szempontból közelíti meg a témát, leginkább konkrét munkahelyi tapasztalatokra építve, a cél, hogy az olvasó egy új megközelítésből láthassa az egész folyamatot és annak kulcsfontosságú elemeit. Számos esettanulmányon, helyzetelemzésen keresztül ismerhetjük meg a munkáltatói márkaépítés lépéseit.  A leírt helyzetek, és bevált praktikák mellett javaslatokat kapunk arra is, hogy miként tudjuk ezeket a lépéseket, illetve eszközöket a saját cégünkben használni. A könyv mindemellett, nagy hangsúlyt fektet arra, hogy miként tudjuk a branding folyamatokat összeegyeztetni a már meglévő Hr folyamatokkal, illetve hogy milyen kölcsönhatásban áll a dolgozói elkötelezettség és a branding folyamat maga. A szerző maga is egyfajta kézikönyvként utal rá, amely sorvezetőként használható a munkáltatói márkafolyamatok során. Ajánljuk mindenkinek, aki a munkáltatói márkával foglalkozik, vagy érdeklődik a téma iránt.

Ezek is érdekelhetnek

by