No comments
2016-12-19
Share:

Hirdet, és?

Manapság rengeteg információ áll a rendelkezésünkre, számtalan hirdetéssel találkozunk nap mint nap, és mindez igaz a munka világára is. Ezek között azonban kevés az olyan, amely igazán megragad bennünk, amelyre igazán felfigyelünk. Pedig egy kreatív, tartalmilag megfelelő és releváns felületen megjelenő hirdetés kiemelhet minket a versenytársaink közül, ami jelentős mértékben segítheti a rekrutációt, sőt, a jelenlegi munkatársaink megtartásában is komoly szerepet játszhat. A következőkben bemutatunk öt igazán egyedi és ötletes álláshirdetési formát.

  1. Egyszerű, de nagyszerű

Ezek a hirdetések nem vizuálisan ragadnak meg minket, hanem egyszerű, de rendkívül ötletes tartalmi elemeikkel. Nem hiába a mondás: a kevesebb néha több.

Keresd a hibát! El tudod adni a levegőt?

2. Feltűnő megjelenés
Ellentétben az előző kategóriával, ezeknél az álláshirdetéseknél valamilyen feltűnő vagy egyedi vizuális megjelenés az, ami felkelti a munkavállalók figyelmét; ilyenek például a szokatlan méretű vagy dizájnú hirdetések.

Szokatlan formai design, kreatív megvalósítás, többszörös asszociáció, Head & Shoulders hridetésben a haj, mint letéphető elérhetőség Egyedi hirdetőfelület és helyszín, kreatív megvalósítás, az FBI így keresi új alkalmazottait, egy ’léggyel a falon’

3. Kreatív felületen megjelenő hirdetés
Ide tartozik minden felület, amit általában nem alkalmaznánk hirdetési célokra. Ilyen lehet például az a hirdetés, amelyet ablakmosók pólójára nyomtattak azért, hogy irodai dolgozókat érjenek el.

Az ablakmosók, mint ’mozgó marketingesek’ A reptéri biztonsági szakemberek keresésének egyik legkreatívabb eszköze: a bőröndökbe épített, scanner alatt megmutatkozó hirdetés

4. ’Beépített’ álláshirdetés
Az is rendkívül hasznos lehet, ha a hirdetés nem a szokványos felületeken (például álláskereső oldalon) jelenik meg, hanem kifejezetten valamilyen egyedi, a célközönség számára releváns platformon. Ilyenek lehetnek például a videojátékokba beépített álláshirdetések, amelyekkel az egyébként nehezebben elérhető fiatalabb célcsoportokat érhetjük el.

Az ablakmosók, mint ’mozgó marketingesek’

5. Az ’előszűrő’ hirdetés
Vannak olyan hirdetések, amelyek már eleve egy feladat elé állítják a jelentkezőket, akik csak a megoldáson keresztül juthatnak hozzá a hirdető cég elérhetőségeihez. Ezzel nem csak hogy előszűrhetjük a jelölteket, de egyben nagymértékben növelhetjük a cégünk iránti érdeklődést is. Ezek használata leginkább IT szektorra jellemző, de más területen is alkalmazhatóak.

Ha szeretsz bonyolult problémákat megoldani, ez a hirdetés már önmagában tetszeni fog neked, hát még a munka ami ezután következik! Ha ezt kitalálod, lehet jövőd a Googlenél!

Ezek is érdekelhetnek

by